וטרינר - דר' ג'רסי לזר | המרכז הרפואי לחיות מחמד ברחובות | בית גידול לכלבי קאנה קורסו ובוסטון טרייר

וטרינר - דר' ג'רסי לזר

המרכז הרפואי לחיות מחמד ברחובות
בית גידול לכלבי קאנה קורסו ובוסטון טרייר

הזרעה מלאכותית לכלב

כל מי שמגדל כלב, יודע עד כמה חשוב זה שהוא לוקח אותו לבדיקות וטיפולים אצל וטרינר מנוסה ומקצועי, מישהו שהוא יכול לסמוך עליו. לשם כך עליו לבדוק מספר דברים לפני שהוא מחליט אצל מי לקחת את הכלב לטיפול.

עולם הווטרינריה השתנה במהלך השנים, הרבה בזכות העובדה שיש כיום לא מעט וטרינרים ברחבי הארץ, מרפאות אשר מטפלות בעשרות כלבים וחתולים כל אחת, וכן העובדה שכל התחום עבר שינוי, בזכות עלייה במודעות.

הנה כמה דוגמאות לשינויים שעבר התחום במהלך השנים וכיצד הם משפיעים במובן מסוים על בחירת וטרינר לכלבכם. דוגמא קלאסית היא המושג “וטרינר ביקור בית”. בעבר אם הכלב היה מתמודד עם מחלה או כל דבר אחר, הרי שהיה צריך לקחת אותו למרפאה ושם הווטרינר היה מטפל בו. כיום קיים שירות וטרינר ביקור בית, במסגרתו הווטרינר סוגר את המרפאה שלו לזמן מה או במקרה ומדובר בסופשבוע, והוא לוקח עושה ביקורי בית, אז הוא מטפל במקרים דחופים.

דוגמא אחרת לשינוי שחל בעולם הווטרינריה הוא, שכיום מרפאת וטרינר היא לא רק לצורך חיסונים או טיפולים דחופים אלא ניתן למצוא בה מגוון שירותים, החל משירותי ספרות, מכירת מוצרים לכלבים, ועד טיפולים של הזרעה מלאכותית לכלב (טיפולים שמיועדים אצל כלבים שלא מסוגלים לעשות זאת בעצמם או במקרים של כלבים גזעיים שרוצים להגדיל את סיכויי הפוריות שלהם), כמו כן מבוצעים שורה של ניתוחים, צילומים, טיפולי שיניים ועוד מגוון טיפולים שבעבר רק מרפאות מעטות ביצעו. בחלק מן המרפאות יש גם מי שאחראי על אילוף כלבים.

נקודה נוספת שמבליטה את השינוי בתחום היא מחירון וטרינרי. מדובר על מחירון שמציג את המחירים על הטיפולים והחיסונים השונים. כמעט כל המרפאות עובדות לפיו וכך הלקוחות לא צריכים לשלם מחירים מוגזמים עבור חיסונים וטיפולים. יש לציין שבלא מעט מרפאות החלו לעבוד בשיטת מינויים, מי שעושה מנוי שנתי מקבל הנחה על סך הטיפולים והחיסונים השונים, מה שמקל עליהם מבחינה כלכלית אך גם מבחינה פרקטית, כך הם יודעים שכל הטיפולים מתבצעים אצל וטרינר מסוים.

לסיום, אם אתם מחפשים וטרינר באזור השפלה, זה הזמן לפנות אלי, ד”ר ג’רסי לזר, יש לי מרפאה ברחובות ובכפר אחים, ואני אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. אצלי תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים מסוגים שונים, כל מה שעליכם לעשות זה ליצור עמי קשר ואענה בהקדם.

מוצרים לחיות מחמד
מוצרים לחיות מחמד - מזון • צעצועים • מוצרי טיפוח • מוצרים רפואיים